Acest website foloseşte cookie-uri pentru managementul autentificării, navigării, şi eventuale alte funcţii.  Utilizând aces website, sunteţi de acord sa plasăm aceste tipuri de cookie-uri in device-ul dvs. Dând click pe OK, acceptaţi cookie-uri.

Tipărire

Contabilitate şi Informatică de Gestiune

Departamentul de Ştiinţe Economice
Admitere

Începând cu 06 Iunie anul curent, înscrierile au loc de Luni până Vineri, între orele 09:00 - 17:00, iar începând din luna Iulie și Sâmbătă între orele 10:00 - 14:00, la Secretariatul General al Universităţii, Calea Călăraşilor nr. 169, sectorul 3, Bucureşti, sau completând FORMULARUL ONLINE DE ÎNSCRIERE la adresa web admitere.hyperion.ro 

Înscrierea online este validă numai cu atașarea dovezii achitării taxei de inscriere în valoare de 150 lei (fotocopie sau scan chitanță, OP), în contul Universității Hyperion, IBAN: RO48 RNCB 0074 0292 1590 0001, BCR sector 3.

Telefoane: 021-327.44.64, 021-327.44.65, 021-321.46.67. Fax: 021-321.62.96
E-mail: rectorat @ hyperion . ro

Acte necesare inscrierii
Acte necesare pentru admitere

Dosarul de înscriere la Universitatea Hyperion trebuie să cuprindă:

  • Diploma de bacalaureat (în original + copie xerox) sau adeverinţă eliberată de liceu (în original, pentru candidaţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunile din 2020 în care se menţionează media generală, mediile obţinute în anii de studii, termenul de valabilitate şi faptul că nu a fost eliberată diploma de bacalaureat);
  • Certificat de naştere, în original + copie xerox;
  • Certificat de căsătorie, în original + copie xerox (pentru candidatele căsătorite);
  • CI/BI, în original + copie xerox;
  • Adeverinţă medicală eliberată în ultimele 12 luni, în original;
  • 3 fotografii color tip buletin;
  • Chitanţa de achitare a taxei de înscriere (150 lei), eliberata de casierie, parter, corp B;
  • Cerere tip de înscriere.

*Aceste documente se vor prezenta la înscriere într-un dosar plic.

 

Taxa de inscriere
  • 150 LEI
Facilitati
  • Taxe de studii moderate, platibile in patru rate
  • Reduceri de taxa incepand cu anul II de studiu ( pentru studentii cu medii peste 9,50)
  • Diplome de absolvire a Departamentului de Pregatire a Personalului Didactic
Dotari Sali de curs, seminar, laboratoare, centre de cercetare, sali de sport, sali de lectura, bufet, sala de conferinta etc.
Planul de invatamant Facultatea are un plan de invatamant adaptat la cerintele interne si internationale, el asigurand un inalt nivel de pregatire teoretica si practica absolventilor nostri. Acest plan poate fi comparat cu planuri similare din tari precum Germania, Franta, SUA, Japonia etc.
Domenii de calificare 1. Identificarea documentelor de evidenta operativa ca surse de inregistrare contabila 2.1 Clasificarea tipurilor de intreprinderi ca unitati de organizare a contabilitatii 3.1 Identificarea si descrierea elementelor patrimoniale 3.2 Gruparea elementelor patrimoniale in structuri de activ si de pasiv 3.3 Evaluarea elementelor patrimoniale 3.4 Descrierea procedeelor specifice metodei contabilitatii 3.5 Identificarea principiilor contabilitatii 4. Explicarea structurii bilantului, echilibrului bilantier, tipurilor de modificari bilantiere 5. Recunoasterea mijloacelor si a surselor economice 6.1 Identificarea elementelor contului si descrierea regulilor de functionare a conturilor 6.2 Stabilirea corespondentei conturilor pe baza analizei contabile 6.3 Inregistrarea operatiilor economico-financiare utilizand analiza contabila 6.4 Identificarea asemanarilor si deosebirilor intre bilant si cont 6.5 Utilizarea planului de conturi
Burse si stagii Se ofera burse de studii pentru cei care finalizeaza anul I sau II de studii cu media cel putin 9,50.